Het is een hele mond vol, maar gebruikerscommunicatie gaat gewoon om communicatie met gebruikers van digitale systemen. Foutmeldingen, storingsberichten, notificaties, zelf geschreven of gegenereerd door AI: noem maar op. Deze bijzondere vorm van communicatie valt eigenlijk pas op als er iets niet goed gaat. En daarom is het de kunst om gebruikers goed van dienst te zijn, zonder dat ze erbij stilstaan.

Snaptu helpt je hierbij met brede praktijkervaring op het gebied van gebruikerscommunicatie. Van het schrijven van handleidingen, werkinstructies tot complete cursussen en bouwblokken voor snelle en efficiënte berichtgeving bij storingen. Expertise die je kunt inzetten om zelf te schrijven, of om AI aan het werk te zetten.


AI inzetten met een eigen boodschap: Snaptubot

Snaptubot is een chatbot die gebaseerd is op ChatGPT 4.0, aangevuld met praktijkervaringen en inzichten van Snaptu op het gebied van gebruikerscommunicatie. Stel een paar vragen over dit onderwerp, of laat Snaptubot een storingsbericht voor je samenstellen. Meer weten over het samenstellen van zo’n gepersonaliseerde chatbot? Neem dan contact op met Snaptu.